Jeedar El Sot (2019) Hbo Nordic Filmer

Jeedar El Sot 2019 en filmtittel med genre Drama, Kriegsfilm, Filmer På Viaplay i høykvalitetsvideo. Film Streaming Youtube Jeedar El Sot i beste kvalitet. Kino Bergen Norsk Jeedar El Sot i HD-format. Online Filmer Jeedar El Sot i topp videoformat. Kommende Filmer Jeedar El Sot i HD-video.


Legg merke til god å se beskrivelse of Jeedar El Sot under:
  • Opprinnelig tittel : Jeedar El Sot
  • Filmtittel i ditt land : Jeedar El Sot
  • År med film : 2019
  • Filmer sjanger : Drama, Kriegsfilm,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2019-08-29
  • Selskaper av film : Abbout Productions, MPM Film, Sunnyland,
  • Landene film : France, Lebanon, Qatar,
  • Språket i filmen : العربية, עִבְרִית,
  • Filmens varighet : 93 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 7
  • Filmaktører :Adel Chahine (), Sahar Minkara Karame (), Issam Bou Khaled (), Boutros Rouhana (), Karam Ghossein (), Flavia Juska Bechara ()

8706964

Jeedar El Sot den rette film levert av Abbout Productions, MPM Film, Sunnyland, sammen med a beskrivelse av filmen er "". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og største hovedrolle skuespillere.

En gang jeg først undersøke denne filmen er jeg ikke helt sikker på i tilfelle jeg som idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg kan bruke å si som jeg generelt virkelig liker. Jeg anbefaler denne filmen for de som for å gjøre din sjanger Drama, Kriegsfilm, . Er i stand til se det gratis ved rett og slett klikke live og registrer deg, som mulig se tusenvis av nyeste filmtitler gratis.

... Anbefalte Filmer Jeedar El Sot i HD-kvalitet 4K ....




Producer : Myriam Sassine, Screenplay : Syllas Tzoumerkas, Editor : Yannis Chalkiadakis, Music : Khyam Allami, Art Direction : Hussein Baydoun, Director of Photography : Shadi Chaaban, Co-Producer : Antoine Khalife, Sound : Rana Eid, Director : Ahmad Ghossein, Sound : Cedric Kayem, Screenplay : Ahmad Ghossein, Screenplay : Abla Khoury, Co-Producer : Marie-Pierre Macia, Costume Designer : Charlotte Hachem, Co-Producer : Claire Gadéa, Producer : Georges Schoucair
Visst, nå du kan vise film forbundet med Jeedar El Sot helt lengde og finn de forbindelse til dette film Jeedar El Sot i HD-format.


Tags: